Mungkin itulah yang terjadi pada anak-anak masa kini, bila mak bapak dok ajar anak dari kecil lagi untuk ‘cium mulut’ dengan ibu bapa sebagai perkara yang normal..

Memang benda tu perkara biasa kalau bapa cium anak perempuan, sewaktu anak perempuan tu masih lagi kecik atau bayi.. Kalau dah besar alam, takkan cium mulut bapa sendiri pun masih lagi di anggap perkara biasa?

Kalau yang buat aksi cium mulut bapa tu orang kafir tak pa la jugak.. Ini aksi cium mulut tu dianggap perkara biasa oleh orang beragama Islam..

Viral di media sosial Indonesia, bila penyanyi Ayu Ting Ting dengan selamber badak telah memuat naik gambar sambutan hari Raya Aidil Adha dengan bersalam dan cium mulut bapanya di akaun Instagram..

Adegan cium mulut bapanya itu dah mengundang kecaman hebat dari peminat Indonesia.. Wei, gila ka dah besar dok cium mulut dengan bapa lagi? Memang la bapak kandung sendiri pun, terlebih sayang kat bapa pun tak payah la sampai nak cium mulut..

Banyak cara lagi nak tunjuk kat umum yang diri tu sayang kat bapa, tak payah la sampai nak cium mulut.. Tak payah gatai la nak ajar anak yang kecik-kecik tu cium mulut, takut sampai ke besar pun dok cium mulut ibu bapa lagi.. Rosak anak-anak sekarang..
 
Top